|
||||||||||||||||||||||||||||
תודה רבה לבעלי העסק, היו שירותיים מאוד ואדיבים. גם אפשרו החלפה בקלות ובנעימות. אפשר להרגיש בטוח ומאוד בנוח לקנות מהם. היתה חווית קנייה מצוינת.
Dan Lבוקר טוב, יש לכם שירות מטורף לגמרי!! תוך 24 שעות מהכנסת ההזמנה ועד לקבלת המשלוח עד הדלת לחיפה!! תודה רבה לכם.
ערן ז.תודה רבה ! תודה לצוות שופ הרים על ההזמנה. אני ממש מרוצה. ניפגש בהמשך הדרך. בתודה וברכה.
גל ר.עם משלוח boxit לא ציפיתי שזה יגיע תוך 24 שעות. אחלה שירות מאמין שאמשיך לרכוש בחנות עריכה: רכישה שניה: רכשתי עוד 2 מוצרים והייתי זקוק לממש אחריות עבור שקית שתייה. לדעתי היבואן היה צריך לטפל בזה אבל בסופו של דבר קיבלתי מהחנות שירות מעולה והחליפו לשקית חדשה. ממליץ להמשיך לרכוש מהם.
Ben B