|
|||||||||||
הי צהרים טובים רכשתי מכם גם מכנסי רכיבה. אתמול לבשתי את אחד המכנסים פעם ראשונה. פשוט נהדר, הרגשה נהדרת עם המכנס, וכל כך נוחות על הגוף. חייבת לציין שגם בהליכה הרגשתי נוח! יישר כוח, גם השירות נהדר כולל המשלוח שהגיע מהר!
אורלי כ.הזמנתי רפידות לבלמים mt200 של שימנו , הגיעו תוך יום אחד לנקודת איסוף מתחת לבית שלי. נראה באיכות גבוהה. אני מרוצה מהשרות
Boris Lשלום לכם :) אתם מלווים את תחילת דרכי ברכיבת אופניים XC , בכל הקשור בציוד נלווה כגון צמיגים פנימיות תאורה ועוד. פשוט תענוג לקבל שירות שכזה ועוד במחירים הנוחים ביותר שניתן למצוא :). שתהיה לכולנו המשך דרך צלחה
גילברצוני לשבח אתכם על המחירים הטובים ואיכות השירות - משלוח כזה מהיר עוד לא ראיתי בשום מקום! כמו כן האתר בנוי בצורה המקלה על מציאת המוצרים והזמנתם - הוא גם עובד מהר! המשיכו כך - זו החנות הטובה ביותר שקניתי ממנה (בארץ ובחו"ל). תודה
דן ק.