|
|||||||||||
עדיין נפעם כל פעם מחדש: ממהירות התגובה, מיעילות התשובה, מהמבחר המדהים, והמחיר הנוח ונעים. הצלחה ושמחה, ורציתי לרשום כמה מוצרים איכותיים שרכשתי - אבל אי אפשר לפרט, לא תיגמר הרשימה. כולם לבדיקתכם, מומלצים בחום, לא תתאכזבו.
אברהם פ.הי צהרים טובים רכשתי מכם גם מכנסי רכיבה. אתמול לבשתי את אחד המכנסים פעם ראשונה. פשוט נהדר, הרגשה נהדרת עם המכנס, וכל כך נוחות על הגוף. חייבת לציין שגם בהליכה הרגשתי נוח! יישר כוח, גם השירות נהדר כולל המשלוח שהגיע מהר!
אורלי כ.ותמיד קיבלתי שירות שאין כדוגמתו, זריזים בטירוף, מענה מהיר ומשלוח חבל על הזמן מחירים ממש מצוינים וחלקים איכותיים. הכנסתי הזמנה ביום ראשון 5.7 בשעה 14 דרך BOXIT וקיבלתי את ההזמנה כבר היום ב-7.7 ב-13:30! 2 צמיגי קנדה קינטיקס ו-2 פנימיות חומר. תודה רבה!
Regev Yאיפה נשמע דבר כזה? להכנס לחנות ולצאת בו במקום עם אופני ברומפטון ללא צורך לכוון לבדוק או להתאים. אפילו בלונדון ממתינים 16 שבועות להזמנה. בשופ הרים, על המקום. אין עוד דבר כזה, חבל על הזמן. הם יודעים מראש מה תרצה ומתוך מאות או אלפי פריטים מוצאים בדיוק את שלך. שרק לא יתקלקלו.
בני ו.