|
|||||||||||
הי צהרים טובים רכשתי מכם גם מכנסי רכיבה. אתמול לבשתי את אחד המכנסים פעם ראשונה. פשוט נהדר, הרגשה נהדרת עם המכנס, וכל כך נוחות על הגוף. חייבת לציין שגם בהליכה הרגשתי נוח! יישר כוח, גם השירות נהדר כולל המשלוח שהגיע מהר!
אורלי כ.תודה אישית גדולה לצוות האתר. ביקשתי מידת חולצה גדולה ותוך מספר ימים היו כמה דגמים לרכישה. מה שרשתות גדולות לא לקחו בחשבון פה היה כל כך מהיר ויעיל. אני רוצה לשבח את הטיפול האישי המהיר והיעיל והכל דרך הרשת.תודה.
יוחאי ד.שרות מהיר, צוות מדהים! חנות שנותנת ראש שקט ואכפת להם מאוד משביעות רצון הלקוחות, יחס אישי, ממליץ בחום!
lior.yרק רציתי לומר יישר כוח על מפעלכם. כשנתיים שאני קונה מכם מפעם לפעם, ולא איכזבתם פעם אחת. השירות מהיר, אדיב, ויעיל. תענוג. אם רק כל המדינה היתה ככה... תענוג לעשות עסקים. המשיכו כך.
אסף ל.