הי צהרים טובים רכשתי מכם גם מכנסי רכיבה. אתמול לבשתי את אחד המכנסים פעם ראשונה. פשוט נהדר, הרגשה נהדרת עם המכנס, וכל כך נוחות על הגוף. חייבת לציין שגם בהליכה הרגשתי נוח! יישר כוח, גם השירות נהדר כולל המשלוח שהגיע מהר!
אורלי כ.ציון לשבח לצוות האתר העושה עבודה מצויינת לכל הזמנה שלי כבר 3 שנים. המשלוח מהיר מאוד, הטיפול אדיב, המוצרים מצויינים, חדשים ומחירם אטרקטיבי. זה בהחלט אתר לדוגמה.
נתן ו.החבילה ששלחתם הגיעה ליעדה מהר מכפי שציפיתי, שמחתי לשלם על כזה שירות.
אסףתודה רבה ! תודה לצוות שופ הרים על ההזמנה. אני ממש מרוצה. ניפגש בהמשך הדרך. בתודה וברכה.
גל ר.