זה לא מובן מאליו שעונים מהר בתקשורת ברורה ועניינית דרך האתר. כל הכבוד על השירות המהיר והנעים בנקודת הרכישה
amilaviרק רציתי לומר יישר כוח על מפעלכם. כשנתיים שאני קונה מכם מפעם לפעם, ולא איכזבתם פעם אחת. השירות מהיר, אדיב, ויעיל. תענוג. אם רק כל המדינה היתה ככה... תענוג לעשות עסקים. המשיכו כך.
אסף ל.עם משלוח boxit לא ציפיתי שזה יגיע תוך 24 שעות. אחלה שירות מאמין שאמשיך לרכוש בחנות עריכה: רכישה שניה: רכשתי עוד 2 מוצרים והייתי זקוק לממש אחריות עבור שקית שתייה. לדעתי היבואן היה צריך לטפל בזה אבל בסופו של דבר קיבלתי מהחנות שירות מעולה והחליפו לשקית חדשה. ממליץ להמשיך לרכוש מהם.
Ben Bהזמנתי פנימיות עם ג'יפה ובחרתי באפשרות של איסוף עצמי. אחרי כשעה כבר קיבלתי אישור כי ההזמנה מוכנה, ומייד יצאתי לאסוף אותה. השירות היה מושלם, ונהניתי גם להתייעץ עם שני החבר'ה שהיו בחנות לגבי רכישת מגינים עבור חבר...
עומר נ.