| |||||||||||
סטנדרט שירות שבקושי רואים בישראל. קיבלתי טיפול רציני, מקצועי והגון ביותר.
Ariel Dזוהי כבר הזמנתי הרביעית מהאתר, ואין מה לומר השרות המהירות והמוצרים ברמה גבוהה ביותר. בכל הזמנותיי קיבלתי באותו יום מיילים על אישור קליטת ההזמנה ועל שליחת ההזמנה! המוצר הגיע ארוז ושמור. יישר כח, תמשיכו כך
מוטי ב.רק רציתי לומר יישר כוח על מפעלכם. כשנתיים שאני קונה מכם מפעם לפעם, ולא איכזבתם פעם אחת. השירות מהיר, אדיב, ויעיל. תענוג. אם רק כל המדינה היתה ככה... תענוג לעשות עסקים. המשיכו כך.
אסף ל.תודה רבה לבעלי העסק, היו שירותיים מאוד ואדיבים. גם אפשרו החלפה בקלות ובנעימות. אפשר להרגיש בטוח ומאוד בנוח לקנות מהם. היתה חווית קנייה מצוינת.
Dan L