| |||||||||||||
תודה רבה ! תודה לצוות שופ הרים על ההזמנה. אני ממש מרוצה. ניפגש בהמשך הדרך. בתודה וברכה.
גל ר.זה לא מובן מאליו שעונים מהר בתקשורת ברורה ועניינית דרך האתר. כל הכבוד על השירות המהיר והנעים בנקודת הרכישה
amilaviברצוני לשבח אתכם על המחירים הטובים ואיכות השירות - משלוח כזה מהיר עוד לא ראיתי בשום מקום! כמו כן האתר בנוי בצורה המקלה על מציאת המוצרים והזמנתם - הוא גם עובד מהר! המשיכו כך - זו החנות הטובה ביותר שקניתי ממנה (בארץ ובחו"ל). תודה
דן ק.בוקר טוב, יש לכם שירות מטורף לגמרי!! תוך 24 שעות מהכנסת ההזמנה ועד לקבלת המשלוח עד הדלת לחיפה!! תודה רבה לכם.
ערן ז.