|
|||||||||||
הי צהרים טובים רכשתי מכם גם מכנסי רכיבה. אתמול לבשתי את אחד המכנסים פעם ראשונה. פשוט נהדר, הרגשה נהדרת עם המכנס, וכל כך נוחות על הגוף. חייבת לציין שגם בהליכה הרגשתי נוח! יישר כוח, גם השירות נהדר כולל המשלוח שהגיע מהר!
אורלי כ.תודה אישית גדולה לצוות האתר. ביקשתי מידת חולצה גדולה ותוך מספר ימים היו כמה דגמים לרכישה. מה שרשתות גדולות לא לקחו בחשבון פה היה כל כך מהיר ויעיל. אני רוצה לשבח את הטיפול האישי המהיר והיעיל והכל דרך הרשת.תודה.
יוחאי ד.איפה נשמע דבר כזה? להכנס לחנות ולצאת בו במקום עם אופני ברומפטון ללא צורך לכוון לבדוק או להתאים. אפילו בלונדון ממתינים 16 שבועות להזמנה. בשופ הרים, על המקום. אין עוד דבר כזה, חבל על הזמן. הם יודעים מראש מה תרצה ומתוך מאות או אלפי פריטים מוצאים בדיוק את שלך. שרק לא יתקלקלו.
בני ו.רציתי לשבח מאד את השירות והמוצרים שלכם. אני קונה אצלכם כבר פעם שנייה, והמוצרים יצאו למשלוח כבר בבוקר לאחר ביצוע ההזמנה. המחירים הוגנים ביותר, המוצרים שרכשתי באיכות מעולה, המשלוח מהיר, ובעצם, יש לי רק דברים טובים לומר. כל הכבוד! אנא המשיכו בעבודה הטובה!
עודד ל.