|
|||||||||||
בוקר טוב, יש לכם שירות מטורף לגמרי!! תוך 24 שעות מהכנסת ההזמנה ועד לקבלת המשלוח עד הדלת לחיפה!! תודה רבה לכם.
ערן ז.רק רציתי לומר יישר כוח על מפעלכם. כשנתיים שאני קונה מכם מפעם לפעם, ולא איכזבתם פעם אחת. השירות מהיר, אדיב, ויעיל. תענוג. אם רק כל המדינה היתה ככה... תענוג לעשות עסקים. המשיכו כך.
אסף ל.מומלץ מאד, משלוח מהיר במגוון אפשרויות, זמינות גבוהה ביצירת קשר.מוצר:צמיג, פנימית, גריפים, לינק שרשרת.
אודי ע.ברצוני לשבח אתכם על המחירים הטובים ואיכות השירות - משלוח כזה מהיר עוד לא ראיתי בשום מקום! כמו כן האתר בנוי בצורה המקלה על מציאת המוצרים והזמנתם - הוא גם עובד מהר! המשיכו כך - זו החנות הטובה ביותר שקניתי ממנה (בארץ ובחו"ל). תודה
דן ק.