הי צהרים טובים רכשתי מכם גם מכנסי רכיבה. אתמול לבשתי את אחד המכנסים פעם ראשונה. פשוט נהדר, הרגשה נהדרת עם המכנס, וכל כך נוחות על הגוף. חייבת לציין שגם בהליכה הרגשתי נוח! יישר כוח, גם השירות נהדר כולל המשלוח שהגיע מהר!
אורלי כ.תודה אישית גדולה לצוות האתר. ביקשתי מידת חולצה גדולה ותוך מספר ימים היו כמה דגמים לרכישה. מה שרשתות גדולות לא לקחו בחשבון פה היה כל כך מהיר ויעיל. אני רוצה לשבח את הטיפול האישי המהיר והיעיל והכל דרך הרשת.תודה.
יוחאי ד.סטנדרט שירות שבקושי רואים בישראל. קיבלתי טיפול רציני, מקצועי והגון ביותר.
Ariel Dתודה רבה לבעלי העסק, היו שירותיים מאוד ואדיבים. גם אפשרו החלפה בקלות ובנעימות. אפשר להרגיש בטוח ומאוד בנוח לקנות מהם. היתה חווית קנייה מצוינת.
Dan L